2015. május 26., kedd

Gyerekkel az élet 2



Tegnap írtam a West Edmonton Mallban lévő babás lehetőségekről, ezt most hirtelen ki is egészítem. Ma fogászat után szólított a természet, muszáj volt beugrani a Southgate Mallba. Nem felejtettem el lefényképezni a mosdót. Itt a mosdón belül van egy szobarész ajtó nélkül (de azért nem mindenki orra előtt), ahol a friss anyuka le tud ülni és etetni a tudja kényelmesen a gyereket.
Szuperkényelmes szék a nyugis hamikáláshoz
Addig a nagyobban egy ugyanolyan karámba tudja betenni, mint a másik lázában, bár itt van kisasztal is.
Nagytesó feltartó karám

Kisszék, kisasztal, kis billegő izé
Pelenkázni kicsit arrébb tud a Family mosdóban lehet. Apáknak, anyáknak, kerekes székeseknek. (a női és a férfi mosdó is akadálymentes) A Family mosdót nem tudtam lefényképezni, mert ott éppen szagos volt a helyzet.
Családi mosdó, nincs ajtó csak kanyar
Nem is figyeltem a magyar lehetőségeket eddig, de jövő héten mindenképpen lecsekkolom.  Ezt a családi szobát mondjuk kötelezővé tehetnék a plázáknak, a családoknak jól jönne. Itt mondjuk a közepes boltoknak (nagyobb CBA de kisebb, mint egy Interspar) is van WC-je, a nőiben van pelenkázó, nem egy nagy szám, de van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése