2015. május 25., hétfő

Lottó



A magyarban az alapértelmezett lottó az 5-ös lottó szerintem, ami ugye 5 szám a 90-ből. Ezek kívül van persze 6-os, Skandináv, Luxor, miegymás. Itt Kanadában a „sima” lottó a 6 szám a 49-ből. Ezt 3 dollárért lehet hetente játszani, a neve a Lotto649. Plusz 1 dollárért ugyanezekkel a számokkal lehet nyomulni a Western649-en. Egy adott szelvényen rögtön van 6 mező, 6 különböző kombónak. Azért ha mindkét játokon és mind a 6 mezőn játszunk az hirtelen 6*4 azaz 24 dollár. És, akkor még van az extra, amit jokernek is lehetne nevezni. 1 dollár mezőnként, ha csak a sima lottón játszunk, ha mindkettőn, akkor rögtön 2. Így a 24 dollárhoz még hozzá tud jönni 12. Összesen egy kis darab papírkával 36 dollárt azaz több mint 8000 forintot tudunk eltapsolni.
 
 
Az x-eim
Nekem a múlt héten egy egyszerű 3 dolláros játékkal sikerült kipróbálni a kanadai lottózás élményét. Most ez azzal kezdődött, hogy valami tök nehéz fajta lottószelvényt vettem magamhoz, és megkérdeztem a kedves kínai eladónőt, hogy akkor ez hogyan működik. Azt mondta, hogy az túl nehéz. Azt most nem tudom, hogy az én nyelvi szegénységem miatt, vagy az ővé miatt. Mindegy is, a kezembe nyomta azt, amin végül is ikszelgettem. A számaim a 03, 16, 29, 37, 42, 49 voltak, semmi szerencseszám vagy valami logika, csak random számok. 

Ezzel mentem volna a nyereményemért

Nem lettem milliomos L Egy egész számot sikerült eltalálni a 49-et. Ezért nem jár pénz. Ha kettőt eltalálok, akkor ingyen lottózhatok újra, de pénzt azért sem adnak.

Egyéb szelvények

A MAX lottó nekem ugyannak tűnik, mint amit próbáltam, majd ősszel összeismerkedünk. Az utolsó, amit először a kezembe kaptam, szerintem nem is igazán bonyolult, inkább csak nagyon drága. Most ez így 3 dollárért király volt, de tartom magam az évtizedes szabályomhoz, minden évre kettő darab lottózás engedélyezett. Azért a magyarországi 5 milliárd eléggé csábító. Itt a sima 649-en 7 millió dollár, az MAX-on 50 millió dollár a nyeremény, az extra, ami a Joker megfelelője 1 millió dollárral kecsegtet.
Személy szerint még soha életemben nem nyertem semmit, se lottón, se egy blogon, se semmilyen akcióban, kis nyomi vagyok ilyen szempontból.



A kanadai lottózás honlapja itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése