2015. május 13., szerda

Mit is vegyek fel, hogy ne nézzenek hülyének, de ne is fázzak, illetve, ne is izzadjak?



Ez egy nagyon csodálatos kérdés, és természetesen nem tudom rá a választ. Még.

Alapvetően bármit is vesz itt az ember, nem nézik hülyének. Van az a mondás, hogy ha szaros gatyát húzol a fejedre, akkor sem fognak utánad fordulni. Azért ez így persze nem igaz, de tényleg az embereket nem nézik meg. Kivéve én, de napszemüvegben nem látszik.
Májusban az időjárás itt nem májusi, vagyis, hát itteni májusi. Ezt azt jelenti, hogy a napon meleg van, az árnyékban hideg, néha fúj a szél, néha nem, és bármi megeshet. Múlt hét szerdán, azaz 2015. május 6-dikán leesett 30 centiméter hó. Hát csodás, elő is vettem a hótaposómat, de volt, aki maradt a tangapapucsnál. Végül is, ami abba belefolyik, az ki is jön könnyen.
Komolyra fordítva a szót, be kell szereznem olyan kiskabátokat, amik mindent tudnak. Tehát, nem melegít, mert arra azért szükség nincs, de valami kell a póló fölé. Nem fúj át rajta a szél, de nem is izzadok meg benne a napon. Ha ki van gombolva és szembe fúj a szél, a kabátom nem repked mindenfelé. Mennyi probléma.
A mai napon volt rajtam először olyan cipő, amihez mini titokzoknit vettem fel. Nem fáztam benne, de egy miniszoknyát nem tudnék még elképzelni, maximum vastag harisnyával. Ezzel szemben a helyiek, és hard kategóriás ázsiaiak már hetek, hónapok óta tolják a tangapapucsot és a gyógypapucs kategóriájú lábbelit. Igen, ez itt nagyon nagy divat, minden második cipőboltban lehet kapni, nem úgy, mint otthon, hogy a körúton van egy B. bolt.
Na de ennek ellenére ma láttam térdig érő bőrcsizmás lányt is. Azért abban a csizmában lehettek szagok estére, mert a 20 Celsius fok az csak 20. Ja és láttam két kötött téli sapkás embert is. Illetve egy félmeztelen biciklis srácot.
Tuti, hogy én görcsölöm túl, ezt a hogyan kéne úgy kinézni, hogy beleolvadjak a tömegbe. De olyan jó, amikor odajönnek útbaigazításért, mert azt hiszik, rendes helyi vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése